niedziela, 10 lipca 2011

no i wróciliśmy :)
było baaardzo fajnie (polecam Kotki2 :P).

podróż cudo. nie było psa :)

Dilerski oczywiście opił się morskiej wody, wariat, myśli, że uda mu się fale złapać :P






później było bardziej leniwie. pies wymęczony do granic możliwości ;p

ja też byłam :P


udało nam się w końcu zobaczyć zachód słońca (w tamtym roku ciągle było chmury)


a tu już droga powrotna:



Psisko przez tydzień było wyjątkowo grzeczne. Pięknie chodził przy nodze w tłumie ludzi, cudo.
Nie brakowało oczywiście przewrażliwionych mamusiek, ciągnących swoje dzieci prawie w powietrzu, bo "omójbożejakipiesomójbożebezkagańca", to nic, że Dilerski miał gdzieś ludzi.
Spotkaliśmy też kilka miłośników bokserów, którzy tylko tarmosili za fafle i dali się obśliniać :)

2 komentarze:

  1. ;)
    W podobnym temacie co mamuśki - Ciebie też denerwuje kiedy idąc z psem (pamiętaj, że moja jest 5 razy mniejsza) dzieci w wieku ok 10 lat odskakują jak porażone kiedy się na nie spojrzy ? Wczoraj byłam w parku i mnie to strasznie wkurzyło ; //
    Pozdrowienia,
    Wiki & Neska

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz przepiękne zdjęcia. Uwielbiam zwierzaczki a zwłaszcza psy :) Twój pies jest piękny i ma czaderskie imię :)
    Z przyjemnością zobaczę następne dzieła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń